دخترآبانی

آن هنگام که چشم گشودم..............

دخترآبانی

آن هنگام که چشم گشودم..............

اول سلام

وقتی تصمیم می گیری بنویسی خیلی سخته وقتی دنبال موضوع می گردی اولش عین اینکه توی لجن و آب کف یک رود خونه جاری دنبال طلا بگردی .نمیدونم بسته به شانسه یا سرنوشت اگر بفهمی چقدر اون زیر طلا خوابیده یا اینکه متوجه بشی هیچی نیست که دلتو بهش خوش کنی .

می دونی!این گشتنه با ارزشه چون بعضی ها اصلا نمی دونن لجن و رود خونه چیه ؟!طلا کدومه ؟!!یا گشتن به چه دردی می خوره !!ولی وایییییییی چه حالی می ده وقتی طلا رو پیدا می کنی  اونوقت سرتو می گیری بالا . تازه اون وقته که آسمونو با اون همه عظمتش می بینی که کلی ستاره داره بهت چشمک می زنه اونوقت خیلی       می تونی خوشبخت باشی چون هر بار با چشمک یک ستاره می تونی قلم بگیری دستت وبه بهترین حالتی که بلدی اونارو نقاشی کنی !!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آلبالو جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

نقاش خوشگل من.. هر کی ندونه من می دونم که می تونی از سیاه ترین لجنام طلا پیدا کنی..

آلبالو جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

ولی آخه اگه زیر لجنام لجن بید چی... من نوفهمم

متوترکسات شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.doctormtx.blogfa.com/

سلام؛ تولد وبلاگت مبارک.
از وبلاگ آلبالو خانوم اومدم اینجا.
یکی از مزایای وبلاگ‌نویسی اینکه آدم همش حواسش به مطالب مجلات؛ روزنامه‌ها؛ سایتهای خبری؛ رادیو و تلویزیون و صد البته ماهواره هستش که بتونه یه مطلب تاپ پیدا کنه. در این رهگذر هم دستش بنویس می‌شه و هم کلی مطلب یاد می گیره و در نهایت بدون اینکه دنبال طلا در کف رودخونه باشه(چه تشبیه قشنگی کردی) خودش در مقام کیمیاگر طلا تولید می کنه.
پیرزو باشی. به من و دوستام هم سر بزن؛ کلی دوست پیدا می کنی.

بابک ملک‌زاده یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 03:12 ق.ظ http://morabbayetalkh.blogfa.com

ولی پیدا کردن موضوع اونم تو این مملکت که سگ صاحابشو نمی‌شناسه و همه چی الله توکلی و اتفاقیه و ... کار ایکی ثانیه ست. لجن مجن نمی‌خواد بری، چرا الکی خوتو کثیف و لجنی می‌کنی. قلم بگیر دستت( قلمش استدلر باشه) با خودت تایم بگیر مثلن تا نیم ساعت دیگه. شک نکن یه پست کامل میاد رو کاغذ... البته اگه فکرت پیش طلا مونده تو لجن هم برو... شما خانم‌ها رو هر کاری بکنن عاشق طلایید دیگه./ لینک شما رو تو وبلاگ آلبالو دیدم. به جمع جماعت وبلاگ نویس خوش اومدی. بفرما ناهار...

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد